Golzar

ساخت وبلاگ

آهسته آهسته به اربعين حسيني نزديك مي شويم شيعيان عاشق امام حسين (ع) از هفته ها قبل از شهرهاي مختلف عراق مانند بصره ، موصل ، نجف ، كاظمين و از كشورهاي ديگر مانند ايران ، پاكستان ، هندوستان ، ايتاليا ، استراليا ، آلمان و ...با پاي پياده به سمت كربلا براه افتاده اند تا بزرگترين راهپيمائي قرن را رقم بزنند .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 138 تاريخ : جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 14:11

 

يكي از دوستان شوخ طبع ما مي گفت : من حاضرم گناهان تمام بندگان خدا را به دوش بكشم حقير به ايشان گفتم : چطور ممكن است كه شما گناهان تمام انسانها را به دوش بكشيد در حالي كه ممكن است خودتان خيلي به خداوند بدهكار باشيد اين دوست عزيز گفت : گناه من هرچه كه باشد بازهم حاضرم تمام گناهان انسانها را به دوش بكشم .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 9:21

شاه زمان تجرد را اختيار كرد و از علايق خلايق دور همي زيست اما شهرباز ، خاتون و كنيزان و غلامان را به شمشير سپرد بعد از مدتي شهرباز حرمسرائي را برپا نمود و در آن حرمسرا كنيزان زيبا روي گرد آوري كرد از آن پس در شهر هرجا دختر زيبائي بود نزد شهرباز مي آوردند شهرباز بعد از ازدواج با او ، دختر را مي كشت وضع به گونه اي شد كه در شهر ديگر دختري نماند .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 9:21

" ثروتمندان بدانند مالي كه در اختيار دارند بخشي از آن سهم تهيدستان است "

واقعا اين روزها خانواده هاي كم درآمد و بي بضاعت خيلي در فشارند و روزگار سختي را سپري مي كنند بسياري از اين خانواده ها درعين فقر و تنگدستي باز هم از ياد خداوند غافل نشده و هميشه ذاكر و شاكر خداي رحمان خود هستند در صورتي كه برعكس خانواده هائي هم هستند كه در ناز و نعمت بسر مي برند و درعين غني بودن از ياد خداوند بزرگ غافلند .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 12:27

چند سال پيش كشورهاي آسياي شرقي مانند مالزي ، تايلند ، اندونزي و ...از نظر اقتصادي با مشكل مواجه شدند كه نزديك بود دولت اين كشورها سقوط كند اما در آن زمان روزنامه ها نوشتند مردم كشور مالزي بخاطر اعتمادي كه به دولت آقاي مهاتير محمد داشتند به درخواست او پاسخ مثبت دادند . 

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : دشمن ترین مردم نسبت به مومنین,وظایف مردم نسبت به,وظیفه مردم نسبت به مسئولین,وظایف مردم نسبت به حکومت,مسئولیت مردم نسبت به حکومت اسلامی,وظیفه مردم نسبت به دولت,وظایف مردم نسبت به ولی فقیه,وظایف مردم نسبت به دولت, نویسنده : afs-golzaro بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 21:45

جامعه شناسان و متفكران غربي هر وقت مي خواهند طرحي را در جامعه خود پياده كنند ابتدا در مورد آن سالها فكر مي كنند و نقاط ضعف و قوت آنرا تجزيه و تحليل مي نمايند سپس براي اجرائي كردن آن طرح مورد نظر از يك محيط كوچكي مانند روستا شروع مي كنند و به مدت پنج سال اين طرح در روستا اجرا مي گردد .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 156 تاريخ : جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 6:18

روزي شخصي خدمت پيامبر بزرگوار (ص) رسيد و عرض كرد يا رسول الله چرا من هر چه دعا مي كنم اجابت نمي شود ؟ آقا رسول الله صلي الله عليه و آله فرمودند : ده چيز است كه باعث مي شود دل را بميراند و دلي هم كه بميرد دعايش اجابت نگردد اما اگر كسي از آن ده چيز خود را برحذر دارد حتما دعايش مستجاب خواهد شد .

Golzar...
ما را در سایت Golzar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afs-golzaro بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 2 آبان 1395 ساعت: 9:39